13

Stephan Hamel
Dark Roses Carpet, 2016

€ 1.500,00 / 2.500,00
Estimate
Evaluate a similar item
Description

Stephan Hamel Dark Roses Carpet, 2016

Handwoven Gypsi Carpet (1930), recycled Vibram Rubber, Mongolia Fur
cm 250x200

CHARTY AUCTION FOR LUIGI SACCO HOSPITAL IN MILAN, LOTS WITH NO BUYER'S PRIMIUM

Lot offered by Stephen Hamel with a 100% donation, shipped from Lucca, Italy

The work of Nomad Women obliged to settle is framed by fur to give a domestic flair to nomad habits of future societies.


Born in Bangkok 1962, grown up between Vienna Milan and Tuscany. Creative communicator, brand catalyst related to the commercial drive of enterprises. Conceptual planner of communicative projects on different levels.

Why Milano:
ZITANPIXEL è un progetto che parla di nomadismo. Milano è da millenni il crocevia tra il Nord e il Sud e quindi è sempre stato e lo sarà punto d’incontro Italiano, Europeo, Mondiale. Per questo un piccolo contributo ad una città che ha insegnato molto a me, ma anche al mondo. Specialmente comprendere il gioco tra la creazione e la produzione é una crescita che può solo essere fertile in un luogo che è costruito su millenni di stratificazione di cambi. Menzionando involontariamente il vostro nome voglio ringraziare per l’opportunità.
Live auction 545

DESIGN LOVES MILANO

tue 12 May 2020
SINGLE SESSION 12/05/2020 Hours 16:00
The description sheets do not always indicate the state of conservation of the goods, we invite you to always request the condition report before making your offers